Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2011

Ανυπόφορα καλός!


Ο διάσημος ηθοποιός Χιου Τζάκμαν έδωσε συνέντευξη στο αμερικάνικο περιοδικό Men s Fitness και μεταξύ άλλων μίλησε και για το...

παράπονο της γυναίκας του που έχει σχέση με τον χαρακτήρα του.

Ο διάσημος σταρ φιγουράρει στο τελευταίο εξώφυλλο του περιοδικού Men's Fitness και δίνει μια συνέντευξη όπου εξηγεί όλες του τις διατροφικές συνήθειες και το πρόγραμμα γυμναστικής που ακολουθεί και τα οποία τον βοηθούν να διατηρεί τον τίτλο ενός από τους πιο σέξι άντρες του πλανήτη.

Και ενώ το μεγαλύτερο μέρος της συνέντευξης αφορά tips για την γυμναστική και τις δίαιτες, σε κάποιο σημείο ο σταρ και οικογενειάρχης μιλά και για την σχέση του με την γυναίκα του και αναφέρει χαρακτηριστικά. «Είμαι τόσο καλό παιδί που η γυναίκα μου συχνά μου λέει πως εύχεται να ήμουν περισσότερο μαλάκας» «Θέλω να ικανοποιώ τους πάντες και η γυναίκα μου μου λέει ότι αυτή μου η εμμονή με κάνει ανυπόφορο».

KANE LIKE ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ oikatines.blogspot.com


back home


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...