Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2012

Ντέιβιντ Μπέκαμ: Μετά τη συνεργασία του με τον οίκο μόδας Armani, ο Ντέβιντ Μπέκαμ βάζει την υπογραφή του αλλά και ποζάρει για...

Ντέιβιντ Μπέκαμ

Δείτε τον με το εσώρουχό του!

Ντέβιντ Μπέκαμ H&M new3

Μετά τη συνεργασία του με τον οίκο μόδας Armani, ο Ντέβιντ Μπέκαμ βάζει την υπογραφή του αλλά και ποζάρει για τα εσώρουχα της εταιρείας ρούχων H&M, κλέβοντας ακόμα μια φορά τις εντυπώσεις.

Από νωρίς το πρωί της Τετάρτης κυκλοφόρησε η πρώτη φωτογραφία της καμπάνιας, με τον 36χρονο ποδοσφαιριστή να φοράει ένα λευκό μποξεράκι.

Ο Ντέιβιντ Μπέκαμ ποζάρει για την H&M.

Οι υπόλοιπες φωτογραφίες του Ντέιβιντ Μπέκαμ για τον κατάλογο της H&M είναι πλέον στη διάθεση του κοινού ενώ όπως αναφέρει το δελτίο τύπου τα εσώρουχα με την υπογραφή του διάσημου σταρ αναμένονται να κυκλοφορήσουν στις 2 Φεβρουαρίου σε 1800 καταστήματα της αλυσίδας, σε 40 χώρες ανά τον πλανήτη.

Ακόμα, ο ίδιος ο Ντέβιντ Μπέκαμ για αυτή τη συνεργασία δήλωσε: «Η ομαδική εργασία υπήρξε πάντοτε βασικό μέρος της ζωής μου και συνειδητοποίησα ότι το ίδιο ίσχυσε και κατά τη δημιουργία αυτής της σειράς. Μαζί με τη σχεδιαστική μου ομάδα αφιερώσαμε χρόνο δουλεύοντας πάνω στην αίσθηση, την εφαρμογή και το στυλ προκειμένου να εξασφαλίσουμε ότι το προϊόν θα είναι όχι απλά κάτι που θα φορούσα εγώ, αλλά κάτι που θα ήμουν περήφανος να φέρει το όνομά μου. Πάντα μου αρέσει να θέτω προκλήσεις στον εαυτό μου και αυτή ήταν μια πραγματικά ικανοποιητική εμπειρία για μένα. Είμαι πολύ χαρούμενος με το τελικό αποτέλεσμα και ελπίζω οι άνδρες πελάτες των Η&Μ να ενθουσιαστούν όσο και εγώ».


back home


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...